U Matis Absolut Lounge baru magazin Reader’s Digest već petu godinu za redom dodijelio je nagrade Trusted brand Hrvatska.
Primarni fokus istraživanja je identificiranje brendova, svakodnevnih proizvoda i usluga kojima potrošači vjeruju.’Ponosno možemo reći da su hrvatski brendovi uz bok svjetskim. Glavni cilj je utvrditi povjerenje vrijednim robnim markama i povjerenje društvenim institucijama’, kaže Goran Miletić, glavni urednik Reader’s Digesta te ističe kako su poslali 8 tisuća upitnika, a dobili 1022 upotrebljiva odgovora građana. Tim odgovorima građani su izabrali brendove koje su po njima bili najbolji ove godine.
Dobitnici nagrada u kategorijama:
1.Nivea- sredstva za njegu kože, kozmetika za lice, sredstvo za njegu kose
2.Opel- kategorija automobila
3.Franck– kava
4.Dukat – mliječni proizvodi
5.Konzum– trgovačko poduzeće
6 Gorenje- kućanski uređaji
7.American express- kreditne kartice
8.INA– benzinske crpke
9.Banke- Zagrebačka
10.Hewlett Packard- računala
11.Kutjevo– vino
12.Neofen- sredstvo za ublažavanje bolova
13.Domestos- sredstvo za čišćenje
14.Zvijezda– majoneza
15.T-Mobile– mobilne usluge
16.T-com – internet
17.Lino Podravka– dječja hrana
18.Max Flu-prehlada i kašalj
19.Jana- voda
20.Croatia osiguranje– osiguranja
21.Lesnina- namještaj
22.Sony- fotoaparati
23.24 sata– dnevne novine
24.Ariel- deterdženti
25.Cedevita– vitaminski proizvodi
26.Generalturist– turistička agencija
27.Zirodent- zubna pasta
28.Samsung- televizori
29.Nestle- žitna hrana
30.Brak- povjerenje u institucije
31.Ledo– smrznuta hrana
32.Nokia- mobilni telefoni
33.Gavrilović– konzervirani proizvodi
34.Vatrogasci- zanimanja od povjerenja